آ
-
آریا پارسا، ماکان
تحقیق آمیخته استقرار الگوی کارآفرینی با رویکرد آینده پژوهی در عصر متاورس در شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
-
آزاد غلامی خسمخی، زهرا
عوامل فردی و خانوادگیِ وندالیسم در دانش آموزان نوجوان با استفاده از مدل رگرسیون چندگانه (مطالعۀ موردی: دانش آموزان 12 تا 17ساله) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
-
آقا حسینی، تقی
شناسایی مؤلفههای آسیبشناسی تولید دانش در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 79-90]
-
آقایوسفی، علیرضا
اعتبارسنجی سازه شجاعت تحصیلی اصیل در دانشجویان و دانشآموختگان نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
آقایی کماکلی، نیلوفر
نقش میانجی تمایزیافتگی خود در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به بازیهای آنلاین در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1402]
ا
-
ابراهیمی تبار، رزیتا
طراحی الگوی مدیریت اثربخش در مدارس هزاره سوم (مطالعه موردی مدیران مدارس استان اردبیل) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 137-146]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه اثربخشی آموزش تئوری انتخاب و فلسفه کندوکاو بر کفایت اجتماعی و جهتگیری هدف کودکان کار [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 37-48]
-
احقر، قدسی
طراحی الگوی راهبردهای یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
-
احمدی، امینه
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پیشگیری از اعتیاد سایبری در جوانان استان زنجان با رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 95-106]
-
احمدی، حبیب
بررسی تبیینی متوالی شکاف ارزش های فرهنگی بین مادران و دختران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 99-112]
-
احمدی، رضا
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی کاوشگری و مفهومآموزی در درس علوم بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 125-136]
-
احمدی، محسن
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و جامعه پذیری سازمانی با سرمایه های روانشناختی (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]
-
احمدی، مسعود
اثربخشی برنامه آموزشی ابراز وجود بر تابآوری و نشانههای بالینی دانشآموزان دارای علائم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 205-214]
-
اژدری، پروین
بررسی محتوای کتب حسابان مقطع متوسطه با رویکرد خلاصهسازی متن بر اساس منطق فازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 43-52]
-
اسدزاده، حسن
مقایسه اثربخشی بازی درمانی و آموزش حل مساله بر مسئولیتپذیری، تحمل پریشانی و سازگاری کودکان 5 تا 7 سال [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 207-218]
-
اسلامی، معصومه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهنآگاهی و شفقت درمانی بر ویژگیهای شخصیتی تاریک و سازشیافتگی روانشناختی در دختران آسیبدیده اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 361-374]
-
اسماعیل پور دریمی، فاطمه
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر نقش اجتماعی نظام دانشگاه بر اساس معادلات ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 434-444]
-
اسمعیلی، علی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری کوتاهمدت بر پرخاشگری در نوجوانان پسر مبتلا به اعتیاد به بازی PUBG [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
-
اصلانی، عفت
ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر کارآفرینی در دوره متوسطه دوم (مطالعه موردی: مدارس متوسط دوم استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
اصنافی، امیررضا
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر نقش اجتماعی نظام دانشگاه بر اساس معادلات ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 434-444]
-
افشار کرمانی، مژده
بررسی محتوای کتب حسابان مقطع متوسطه با رویکرد خلاصهسازی متن بر اساس منطق فازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 43-52]
-
افکانه، صغری
شناسایی و ارزشیابی ابعاد نظام پژوهشی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 263-274]
-
افکانه، صغری
بررسی تاثیر شاخصهای توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
اکبرپور، امین
ارائه و اعتبارسنجی مدل پیشگیری از اهمال کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 295-310]
-
اکبری، احمد
طراحی مدل خطمشیگذاری بهمنظور توانمندسازی و ارتقای حرفهای معلمان با تکیه بر آموزشهای ضمن خدمت [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 371-382]
-
اکبری، بهمن
مقایسه اثربخشی آموزش تئوری انتخاب و فلسفه کندوکاو بر کفایت اجتماعی و جهتگیری هدف کودکان کار [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 37-48]
-
اکبری، معصومه
مطالعه نیازهای آموزشی مدیران مدارس ابتدایی البرز بر اساس شایستگیهای حرفهای [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 277-286]
-
امام جمعه، فرهاد
ارائة مدل ترویج فرهنگ کتابخوانی دانش آموزان دورة ابتدایی (مورد مطالعه: شهر بوشهر) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 147-158]
-
امین یزدی، سید امیر
هنجاریابی و اعتبارسنجی ابزار سنجش تفکر علمی در دانشآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 400-407]
-
ایران نژاد، پریسا
شناسایی ابعاد و مولفههای تابآوری سازمانی مدیریت بحران در مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 127-138]
-
ایمان، محمد تقی
بررسی تبیینی متوالی شکاف ارزش های فرهنگی بین مادران و دختران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 99-112]
-
ایمانی، محمد نقی
طراحی الگوی ساختار سازمانی مبتنی بر شاخصهای بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 287-302]
ب
-
باصری، احمد
مقایسه اثربخشی بازی درمانی و آموزش حل مساله بر مسئولیتپذیری، تحمل پریشانی و سازگاری کودکان 5 تا 7 سال [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 207-218]
-
بخشی پور، ابوالفضل
مقایسه اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی و تحلیل رفتار متقابل بر مشکلات بینشخصی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 345-355]
-
بردبار، مریم
هنجاریابی و اعتبارسنجی ابزار سنجش تفکر علمی در دانشآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 400-407]
-
برزگران، آزاده
مطالعه نیازهای آموزشی مدیران مدارس ابتدایی البرز بر اساس شایستگیهای حرفهای [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 277-286]
-
برقی مقدم، جعفر
ارائه الگوی تصمیمگیری اخلاقی بر اساس ارزشهای اجتماعی (مورد مطالعه دبیران تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 91-98]
-
بلیاد، محمد رضا
شناسایی ابعاد و مولفههای تابآوری سازمانی مدیریت بحران در مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 127-138]
-
بهارلو، فاطمه
مقایسه اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی و تحلیل رفتار متقابل بر مشکلات بینشخصی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 345-355]
-
بیانی، علی اصغر
طراحی الگوی برنامهدرسی مبتنی بر مولفههای زیباییشناسی و هنر در دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 11-22]
-
بیگدلی، حسین
مقایسه اثربخشی تمرین ادراکی-حرکتی و حافظه فعال بر پردازش شنیداری و درک مطلب در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 159-172]
پ
-
پارسا معین، کورش
شناسایی و ارزشیابی ابعاد نظام پژوهشی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 263-274]
-
پایان، علی
تبیین عوامل موثر بر استقرار شهر دانش بنیان در مناطق کمتر توسعه یافته ( مورد مطالعه : شهر زاهدان ) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 333-348]
-
پرموز، مهناز
بررسی وضعیت مولفه های ارزشیابی کیفیت برنامه درسی مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 231-242]
-
پرهیزکاری، حدیث
شناسایی عوامل محیطی اثرگذار بر شکلگیری توانایی خلاق دانشآموزان 7 تا 11 سالهی شهر ایلام [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 243-262]
-
پورفلاحتی، علی
اعتبارسنجی سازه شجاعت تحصیلی اصیل در دانشجویان و دانشآموختگان نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
پورهاشمی، دانیال
طراحی الگوی ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-410]
-
پوشنه، کامبیز
شناسایی عناصر و شاخصها و اعتباریابی الگوی جامع برنامهدرسی آنلاین [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 418-433]
-
پیرانی، ذبیح
طراحی مدل خودتنظیمی تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و الگوی ارتباطی خانواده با میانجیگری اشتیاق تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 325-336]
ت
-
تابش، سعید
مدلسازی شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرصتهای کارآفرینانه ورزشی در حوزه آموزش و پژوهش ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 255-264]
-
تجری، طیبه
واکاوی عناصر برنامهدرسی تدریس کارآفرینانه در حوزه علوم انسانی آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 445-454]
-
تجلی، مهسا
مقایسه اثربخشی بازی درمانی و آموزش حل مساله بر مسئولیتپذیری، تحمل پریشانی و سازگاری کودکان 5 تا 7 سال [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 207-218]
-
ترکان، هاجر
اثربخشی آموزش طرح ریزی مسیر تحصیلی-شغلی ساویکاس بر موفقیت و رضایت تحصیلی دانشجویان دارای فرسودگی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 59-70]
-
ترکمان، فرح
مدلیابی شادابی اجتماعی بر اساس حمایت و سلامت اجتماعی با میانجیگری رضایت از زندگی در معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 53-64]
-
تعجبی، محمود
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و جامعه پذیری سازمانی با سرمایه های روانشناختی (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]
-
تقی پور، حسینعلی
بکارگیری استراتژیهای منابع انسانی در طراحی مدل نوآوری رفتاری در سازمان کودکان استثنایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 337-348]
ث
-
ثناگوی محرر، غلامرضا
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تابآوری دانشآموزان بهبود یافته از کووید (COVID-19) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 285-294]
ج
-
جباری، نگین
ارائه الگوی پارادایمی پذیرش رایانش ابری در مؤسسات آموزشی با بسط نظریه آمادگی فناوری با رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 27-36]
-
جعفری، اسماعیل
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر نقش اجتماعی نظام دانشگاه بر اساس معادلات ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 434-444]
-
جعفری، پریوش
ارائه مدلی برای ارتقاء رهبری مثبتگرا در بین مدیران مدارس [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 107-116]
-
جعفری قلعه بیگ، سهیلا
مقایسه اثربخشی آموزش ذهنآگاهی و شفقت درمانی بر ویژگیهای شخصیتی تاریک و سازشیافتگی روانشناختی در دختران آسیبدیده اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 361-374]
-
جلیلی دیلمقانی، پریسا
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی بر اساس رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در دانشگاه های دولتی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 383-391]
-
جمالی، سیده خدیجه
مقایسه اثربخشی آموزش تئوری انتخاب و فلسفه کندوکاو بر کفایت اجتماعی و جهتگیری هدف کودکان کار [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 37-48]
-
جنانی، حمید
ارائه الگوی تصمیمگیری اخلاقی بر اساس ارزشهای اجتماعی (مورد مطالعه دبیران تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 91-98]
-
جهرمی، رضا قربان
نقش میانجی تمایزیافتگی خود در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به بازیهای آنلاین در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
جوزن، آذر
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تابآوری دانشآموزان بهبود یافته از کووید (COVID-19) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 285-294]
چ
-
چرابین، مسلم
طراحی مدل خطمشیگذاری بهمنظور توانمندسازی و ارتقای حرفهای معلمان با تکیه بر آموزشهای ضمن خدمت [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 371-382]
-
چناری، علیرضا
بررسی تاثیر شاخصهای توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
چناری، علیرضا
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی بر اساس رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در دانشگاه های دولتی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 383-391]
ح
-
حافظیان، مریم
تأثیر سواد مالی مادران بر سبک زندگی و پیشرفت تحصیلی فرزندان (مورد مطالعه دانش آموزان دختر متوسطه اول) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 243-254]
-
حبی، محمد باقر
مقایسه اثربخشی تمرین ادراکی-حرکتی و حافظه فعال بر پردازش شنیداری و درک مطلب در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 159-172]
-
حسین پور، سهیلا
بررسی عوامل علمی اثرگذار بر تربیت اخلاقی دانشآموزان دختر متوسطه دوم و ارائه الگو [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 389-399]
-
حسین زاده، بابک
طراحی مدل تاثیر مدیریت تدریس پژوهش محور بر مدیریت فراشناخت با نقش میانجی جو حاکم سازمانی (مورد مطالعه: اداره آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 215-230]
-
حسینی، داود
تبیین عوامل موثر بر استقرار شهر دانش بنیان در مناطق کمتر توسعه یافته ( مورد مطالعه : شهر زاهدان ) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 333-348]
-
حسینی، سیده بتول
سنتزپژوهی مولفههای برنامه درسی فوق برنامه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 23-32]
-
حسینی، فاطمه سادات
تاثیر آموزش آگاهی از آسیبهای استعمال دخانیات مبتنی بر نظریه شناختگرایی بر ارتقای سطح آگاهی زنان فعال در حوزۀ سلامت [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 117-126]
-
حسینی درون کلایی، سیده زهرا
طراحی مدل تاثیر مدیریت تدریس پژوهش محور بر مدیریت فراشناخت با نقش میانجی جو حاکم سازمانی (مورد مطالعه: اداره آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 215-230]
-
حسینی میر صفی، اشرف السادات
طراحی الگو و اعتبارسنجی سواد اطلاعاتی در برنامهدرسی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 403-412]
-
حمایت خواه، مجتبی
تاثیر آموزش آگاهی از آسیبهای استعمال دخانیات مبتنی بر نظریه شناختگرایی بر ارتقای سطح آگاهی زنان فعال در حوزۀ سلامت [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 117-126]
-
حنیفی، فریبا
بررسی وضعیت مولفه های ارزشیابی کیفیت برنامه درسی مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 231-242]
خ
-
خسروی بابادی، علی اکبر
سنتزپژوهی مولفههای برنامه درسی فوق برنامه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 23-32]
-
خلیلی، عبدالجواد
رابطه فلات زدگی شغلی با آوای سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 159-168]
-
خوشرو، زهره
مدلیابی شادابی اجتماعی بر اساس حمایت و سلامت اجتماعی با میانجیگری رضایت از زندگی در معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 53-64]
د
-
دارایی، مهری
طراحی الگوی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 169-180]
-
داودی، رسول
شناسایی و اعتباریابی مولفه های تبیین کننده تکیه گاه سازی در نظام آموزش متوسطه ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 311-332]
-
درخشانی، حامد
ارائه الگوی عوامل کاهش نشاط معلمان:یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
-
دلاور پور، محمدآقا
ضرورت و چگونگی مشارکت کارکنان در فرآیندهای پیش از آموزش در الگوی آندراگوژی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 173-184]
-
دلوی اصفهان، محمدرضا
تحقیق آمیخته استقرار الگوی کارآفرینی با رویکرد آینده پژوهی در عصر متاورس در شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 83-94]
-
دهقان دولتی، فهیمه
اثربخشی آموزش مبانی تئوری انتخاب بر اشتیاق به مدرسه و سرسختی روانشناختی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
دوایی، مهدی
سنتزپژوهی مولفههای برنامه درسی فوق برنامه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 23-32]
-
دوستی، علی
ارائه مدل علّی سوگیری به مواد مخدر در دانشآموزان بر اساس افت تحصیلی و بیشفعالی و کاستی توجه با نقش میانجیگری لذت جویی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 408-417]
-
دوستی، مرتضی
مدلسازی شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرصتهای کارآفرینانه ورزشی در حوزه آموزش و پژوهش ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 255-264]
ر
-
رئیسی سرتشنیزی، مجتبی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی کاوشگری و مفهومآموزی در درس علوم بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 125-136]
-
رحمانی خلیلی، احسان
مدلیابی شادابی اجتماعی بر اساس حمایت و سلامت اجتماعی با میانجیگری رضایت از زندگی در معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 53-64]
-
رحیم پور، فاطمه
طراحی الگوی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 169-180]
-
رحیمی، عبدالرحیم
ارائة مدل ترویج فرهنگ کتابخوانی دانش آموزان دورة ابتدایی (مورد مطالعه: شهر بوشهر) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 147-158]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
اثربخشی آموزش مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی بر رفتارهای غیر مولد تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
-
رحیمی پردنجانی، طییه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهنآگاهی و شفقت درمانی بر ویژگیهای شخصیتی تاریک و سازشیافتگی روانشناختی در دختران آسیبدیده اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 361-374]
-
رحیمی کیا، امین
طراحی الگوی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 169-180]
-
رزاقی، پرویز
اثربخشی آموزش مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی بر رفتارهای غیر مولد تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
-
رزاقی، عباس
شناسایی عناصر و شاخصها و اعتباریابی الگوی جامع برنامهدرسی آنلاین [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 418-433]
-
رسولی، سوسن
ارائه الگوی تصمیمگیری اخلاقی بر اساس ارزشهای اجتماعی (مورد مطالعه دبیران تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 91-98]
-
رسولی، سیده عصمت
ارائه الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی مبتنی بر آموزش های آنلاین برای نوجوانان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 265-276]
-
رضاپور، شراره
ارائه الگوی پارادایمی پذیرش رایانش ابری در مؤسسات آموزشی با بسط نظریه آمادگی فناوری با رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 27-36]
-
رضا زاده، مهدیه
طراحی مدل تاثیر مدیریت تدریس پژوهش محور بر مدیریت فراشناخت با نقش میانجی جو حاکم سازمانی (مورد مطالعه: اداره آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 215-230]
-
رضایی، علی محمد
ضرورت و چگونگی مشارکت کارکنان در فرآیندهای پیش از آموزش در الگوی آندراگوژی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 173-184]
-
رنجبر، مختار
ارائه الگوی کیفیت برنامه درسی در دوره متوسطه (اول) شهر شیراز با تأکید بر رویکرد مجازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 191-204]
-
ریاضی ماهر، مجید
بررسی محتوای کتب حسابان مقطع متوسطه با رویکرد خلاصهسازی متن بر اساس منطق فازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 43-52]
-
ریحانی، مریم
ترسیم شبکه ارتباطی سنجش تحول در دوره میانی کودکی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 275-284]
ز
-
زنده دل، احمد
طراحی مدل خطمشیگذاری بهمنظور توانمندسازی و ارتقای حرفهای معلمان با تکیه بر آموزشهای ضمن خدمت [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 371-382]
-
زنگنه، فیروزه
طراحی مدل خودتنظیمی تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و الگوی ارتباطی خانواده با میانجیگری اشتیاق تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 325-336]
-
زنگنه، محمد
بررسی تبیینی متوالی شکاف ارزش های فرهنگی بین مادران و دختران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 99-112]
س
-
ستاری، صدر الدین
طراحی الگوی مدیریت اثربخش در مدارس هزاره سوم (مطالعه موردی مدیران مدارس استان اردبیل) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 137-146]
-
ستوده مقدم، مریم
طراحی مدل خطمشیگذاری بهمنظور توانمندسازی و ارتقای حرفهای معلمان با تکیه بر آموزشهای ضمن خدمت [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 371-382]
-
سرمدی، محمدرضا
کاوشی بر رسالههای دکتری رشته فلسفه تعلیموتربیت دانشگاههای دولتی در حوزه تربیت اخلاقی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 185-196]
-
سرمستی، ژیلا
شناسایی بسترها و موانع سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
بررسی عوامل علمی اثرگذار بر تربیت اخلاقی دانشآموزان دختر متوسطه دوم و ارائه الگو [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 389-399]
-
سعیدیان خوراسگانی، نرگس
ارائه و اعتبارسنجی مدل پیشگیری از اهمال کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 295-310]
-
سلیمانی، توران
طراحی الگوی مدیریت اثربخش در مدارس هزاره سوم (مطالعه موردی مدیران مدارس استان اردبیل) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 137-146]
-
سلیمانی، نادر
ارائه الگوی عوامل کاهش نشاط معلمان:یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
-
سلیمی، لادن
ارائه الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی مبتنی بر آموزش های آنلاین برای نوجوانان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 265-276]
-
سلیمی، لادن
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش مبتنی بر بازی غیردیجیتال با رویکرد هایاسکوپ برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
-
سوری، مریم
شناسایی و اعتباریابی مولفه های تبیین کننده تکیه گاه سازی در نظام آموزش متوسطه ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 311-332]
-
سینا، فاطمه صغری
اثربخشی درمان شناختی رفتاری کوتاهمدت بر پرخاشگری در نوجوانان پسر مبتلا به اعتیاد به بازی PUBG [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
ش
-
شادمهر، عذرا
تأثیر سواد مالی مادران بر سبک زندگی و پیشرفت تحصیلی فرزندان (مورد مطالعه دانش آموزان دختر متوسطه اول) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 243-254]
-
شاهورانی سمنانی، احمد
بررسی محتوای کتب حسابان مقطع متوسطه با رویکرد خلاصهسازی متن بر اساس منطق فازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 43-52]
-
شایگان، فریبا
طراحی الگوی مدیریت هوش و استعداد برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 349-358]
-
شبانی، محمد قاسم
اثربخشی آموزش طرح ریزی مسیر تحصیلی-شغلی ساویکاس بر موفقیت و رضایت تحصیلی دانشجویان دارای فرسودگی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 59-70]
-
شرف، جمیله
طراحی و اعتباریابی مدل استقرار مدرسه صالح [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 113-124]
-
شریفی، طیبه
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی کاوشگری و مفهومآموزی در درس علوم بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 125-136]
-
شفاهی، سعید
بررسی تاثیر شاخصهای توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
شفیع زاده، حمید
ارائه الگوی عوامل کاهش نشاط معلمان:یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 219-230]
-
شفیعی، ناهید
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی هیوتاگوژیکی دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 375-386]
-
شمالی اسکویی، آرزو
ارائه مدل اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری خودگردان و سبکهای تربیتی والدین با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 313-324]
-
شهابی، سیدروح الله
نقش میانجی تمایزیافتگی خود در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به بازیهای آنلاین در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
شهبازی، ژیلا
بررسی عوامل علمی اثرگذار بر تربیت اخلاقی دانشآموزان دختر متوسطه دوم و ارائه الگو [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 389-399]
-
شهریاری احمدی، منصوره
اثربخشی برنامه آموزشی ابراز وجود بر تابآوری و نشانههای بالینی دانشآموزان دارای علائم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 205-214]
ص
-
صابر گرکانی، افسانه
بررسی وضعیت مولفه های ارزشیابی کیفیت برنامه درسی مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 231-242]
-
صابری، هایده
ارائه مدل اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری خودگردان و سبکهای تربیتی والدین با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 313-324]
-
صادقلو، زهرا
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش مبتنی بر بازی غیردیجیتال با رویکرد هایاسکوپ برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
-
صادقی، احمد
اثربخشی آموزش طرح ریزی مسیر تحصیلی-شغلی ساویکاس بر موفقیت و رضایت تحصیلی دانشجویان دارای فرسودگی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 59-70]
-
صادقی، علیرضا
سنتزپژوهی مولفههای برنامه درسی فوق برنامه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 23-32]
-
صالح نژاد بهرستاقی، صابر
ارائه الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی مبتنی بر آموزش های آنلاین برای نوجوانان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 265-276]
-
صباحی زاده، محمود
طراحی و اعتباریابی مدل استقرار مدرسه صالح [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 113-124]
-
صداقتی فرد، مجتبی
ترسیم شبکه ارتباطی سنجش تحول در دوره میانی کودکی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 275-284]
-
صدر، زهرا
تاثیر آموزش آگاهی از آسیبهای استعمال دخانیات مبتنی بر نظریه شناختگرایی بر ارتقای سطح آگاهی زنان فعال در حوزۀ سلامت [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 117-126]
-
صدوقی، میترا
بکارگیری استراتژیهای منابع انسانی در طراحی مدل نوآوری رفتاری در سازمان کودکان استثنایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 337-348]
-
صفامنش، پریسا
شناسایی و ارزشیابی ابعاد نظام پژوهشی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 263-274]
-
صفری، مریم
طراحی الگوی برنامهدرسی مبتنی بر مولفههای زیباییشناسی و هنر در دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 11-22]
-
صفری، مریم
واکاوی عناصر برنامهدرسی تدریس کارآفرینانه در حوزه علوم انسانی آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 445-454]
-
صمدی، معصومه
کاوشی بر رسالههای دکتری رشته فلسفه تعلیموتربیت دانشگاههای دولتی در حوزه تربیت اخلاقی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 185-196]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
اعتبارسنجی سازه شجاعت تحصیلی اصیل در دانشجویان و دانشآموختگان نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
ضرغامی، محمد حسین
اعتبارسنجی سازه شجاعت تحصیلی اصیل در دانشجویان و دانشآموختگان نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
اثربخشی آموزش مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی بر رفتارهای غیر مولد تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
-
طاهرزاده، جلال
رابطه فلات زدگی شغلی با آوای سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 159-168]
-
طاهری راویزی، حمید
طراحی و تبیین کیفی تیمسازی اثربخش در سازمانهای چندملّیتی فعال در ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 231-242]
-
طبیعی، منصور
بررسی تبیینی متوالی شکاف ارزش های فرهنگی بین مادران و دختران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 99-112]
-
طلیسچی، غلامرضا
شناسایی عوامل محیطی اثرگذار بر شکلگیری توانایی خلاق دانشآموزان 7 تا 11 سالهی شهر ایلام [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 243-262]
-
طولابی، زینب
شناسایی عوامل محیطی اثرگذار بر شکلگیری توانایی خلاق دانشآموزان 7 تا 11 سالهی شهر ایلام [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 243-262]
ظ
-
ظهیری، فاطمه
طراحی الگوی برنامهدرسی مبتنی بر مولفههای زیباییشناسی و هنر در دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 11-22]
ع
-
عابد زاده، هادی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پیشگیری از اعتیاد سایبری در جوانان استان زنجان با رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 95-106]
-
عاشوری، تقی
مدلسازی شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرصتهای کارآفرینانه ورزشی در حوزه آموزش و پژوهش ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 255-264]
-
عباچی، مریم
عوامل فردی و خانوادگیِ وندالیسم در دانش آموزان نوجوان با استفاده از مدل رگرسیون چندگانه (مطالعۀ موردی: دانش آموزان 12 تا 17ساله) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
-
عباسی سروک، لطف اله
طراحی الگوی ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-410]
-
عبدالمالکی، شهین
مطالعه نیازهای آموزشی مدیران مدارس ابتدایی البرز بر اساس شایستگیهای حرفهای [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 277-286]
-
عبدالملکی، شهریار
طراحی مدل خودتنظیمی تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و الگوی ارتباطی خانواده با میانجیگری اشتیاق تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 325-336]
-
عراقیه، علیرضا
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی هیوتاگوژیکی دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 375-386]
-
عصاره، علیرضا
شناسایی عناصر و شاخصها و اعتباریابی الگوی جامع برنامهدرسی آنلاین [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 418-433]
-
عضدالملکی، سودابه
طراحی الگو و اعتبارسنجی سواد اطلاعاتی در برنامهدرسی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 403-412]
-
علی عسگری، مجید
شناسایی بسترها و موانع سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
عمادیان، سیده علیا
اثربخشی درمان شناختی رفتاری کوتاهمدت بر پرخاشگری در نوجوانان پسر مبتلا به اعتیاد به بازی PUBG [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
غ
-
غضنفری، احمد
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی کاوشگری و مفهومآموزی در درس علوم بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 125-136]
ف
-
فتحی ورنوسفادرانی، لیلا
طراحی الگوی راهبردهای یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
-
فخری، محمد کاظم
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی، تابآوری و تنظیم هیجان در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 413-423]
-
فدوی، محبوبه سادات
شناسایی مؤلفههای آسیبشناسی تولید دانش در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 79-90]
-
فرخ سرشت، بهزاد
طراحی و تبیین کیفی تیمسازی اثربخش در سازمانهای چندملّیتی فعال در ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 231-242]
-
فردوسی، فرشاد
مدلیابی عزتنفس و تمایزیافتگی با میانجیگری مسئولیتپذیری بر مطلقگرایی به منظور آسیبشناسی فرهنگی تربیتی نوجوانان [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 197-206]
-
فردین، محمد علی
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تابآوری دانشآموزان بهبود یافته از کووید (COVID-19) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 285-294]
-
فرهادی ورمز آبادی، شهلا
مطالعه نیازهای آموزشی مدیران مدارس ابتدایی البرز بر اساس شایستگیهای حرفهای [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 277-286]
-
فرهت، بنفشه
ارائة مدل ترویج فرهنگ کتابخوانی دانش آموزان دورة ابتدایی (مورد مطالعه: شهر بوشهر) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 147-158]
-
فلاح، وحید
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش مبتنی بر بازی غیردیجیتال با رویکرد هایاسکوپ برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
-
فلاحی، مهدی
ضرورت و چگونگی مشارکت کارکنان در فرآیندهای پیش از آموزش در الگوی آندراگوژی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 173-184]
ق
-
قادری، مصطفی
شناسایی عناصر و شاخصها و اعتباریابی الگوی جامع برنامهدرسی آنلاین [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 418-433]
-
قاسم زاده، زهرا
مقایسه اثربخشی تمرین ادراکی-حرکتی و حافظه فعال بر پردازش شنیداری و درک مطلب در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 159-172]
-
قاسمی، مسعود
اثربخشی برنامه آموزشی ابراز وجود بر تابآوری و نشانههای بالینی دانشآموزان دارای علائم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 205-214]
-
قلتاش، عباس
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجو معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 359-370]
-
قلعه نوی، فریبا
هنجاریابی و اعتبارسنجی ابزار سنجش تفکر علمی در دانشآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 400-407]
-
قنادزادگان، حسینعلی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی، تابآوری و تنظیم هیجان در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 413-423]
-
قورچیان، نادر قلی
طراحی و اعتباریابی مدل استقرار مدرسه صالح [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 113-124]
-
قورچیان، نادر قلی
ارائه مدلی برای ارتقاء رهبری مثبتگرا در بین مدیران مدارس [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 107-116]
ک
-
کارشکی، حسین
هنجاریابی و اعتبارسنجی ابزار سنجش تفکر علمی در دانشآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 400-407]
-
کاظم پور، اسماعیل
بکارگیری استراتژیهای منابع انسانی در طراحی مدل نوآوری رفتاری در سازمان کودکان استثنایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 337-348]
-
کافی، سید موسی
مقایسه اثربخشی آموزش تئوری انتخاب و فلسفه کندوکاو بر کفایت اجتماعی و جهتگیری هدف کودکان کار [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 37-48]
-
کاوه، کیوان
شناسایی مؤلفههای آسیبشناسی تولید دانش در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 79-90]
-
کردستانی، فرشته
طراحی الگوی ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-410]
-
کریم زاده، منصوره
نقش میانجی تمایزیافتگی خود در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به بازیهای آنلاین در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
کریمی، اعظم
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجو معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 359-370]
-
کریمی باغملک، آیت الله
بررسی عوامل علمی اثرگذار بر تربیت اخلاقی دانشآموزان دختر متوسطه دوم و ارائه الگو [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 389-399]
-
کریمی دشتکی، احمد
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 303-312]
-
کیاکجوری، داوود
طراحی و تبیین کیفی تیمسازی اثربخش در سازمانهای چندملّیتی فعال در ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 231-242]
-
کیان، مرجان
شناسایی بسترها و موانع سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان [دوره 9، شماره 2، 1402]
گ
-
گودرزی، حسنیه
طراحی الگوی برنامهدرسی مبتنی بر مولفههای زیباییشناسی و هنر در دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 11-22]
ل
-
لرنی، منوچهر
شناسایی ابعاد و مولفههای تابآوری سازمانی مدیریت بحران در مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 127-138]
-
لهراسبی نیچکوهی، گلچهره
بکارگیری استراتژیهای منابع انسانی در طراحی مدل نوآوری رفتاری در سازمان کودکان استثنایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 337-348]
م
-
ماشینچی، علی اصغر
ارائه الگوی کیفیت برنامه درسی در دوره متوسطه (اول) شهر شیراز با تأکید بر رویکرد مجازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 191-204]
-
ماشینچی، علی اصغر
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجو معلمان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 359-370]
-
مجتبی زاده، محمد
شناسایی و اعتباریابی مولفه های تبیین کننده تکیه گاه سازی در نظام آموزش متوسطه ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 311-332]
-
محبی، علی
طراحی الگوی مدیریت هوش و استعداد برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 349-358]
-
محمدی، پروانه
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و جامعه پذیری سازمانی با سرمایه های روانشناختی (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]
-
محمدی پور، محمد
ارائه مدل علّی سوگیری به مواد مخدر در دانشآموزان بر اساس افت تحصیلی و بیشفعالی و کاستی توجه با نقش میانجیگری لذت جویی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 408-417]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
طراحی الگوی ساختار سازمانی مبتنی بر شاخصهای بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 287-302]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
شناسایی ابعاد و مولفههای تابآوری سازمانی مدیریت بحران در مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 127-138]
-
محمودی، مهدی
کاوشی بر رسالههای دکتری رشته فلسفه تعلیموتربیت دانشگاههای دولتی در حوزه تربیت اخلاقی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 185-196]
-
مختاری، مهران
طراحی و تبیین کیفی تیمسازی اثربخش در سازمانهای چندملّیتی فعال در ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 231-242]
-
مسجدی، محمدرضا
تاثیر آموزش آگاهی از آسیبهای استعمال دخانیات مبتنی بر نظریه شناختگرایی بر ارتقای سطح آگاهی زنان فعال در حوزۀ سلامت [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 117-126]
-
مصلحی، فاطمه
اثربخشی آموزش مبانی تئوری انتخاب بر اشتیاق به مدرسه و سرسختی روانشناختی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
مظفری، حیدر
طراحی الگوی مدیریت هوش و استعداد برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 349-358]
-
معتمدی برآبادی، حوا
کاوشی بر رسالههای دکتری رشته فلسفه تعلیموتربیت دانشگاههای دولتی در حوزه تربیت اخلاقی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 185-196]
-
معظمی، مجتبی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای مدیریت پیشگیری از اعتیاد سایبری در جوانان استان زنجان با رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 95-106]
-
معنوی پور، داود
ترسیم شبکه ارتباطی سنجش تحول در دوره میانی کودکی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 275-284]
-
مفاخری، عبدالله
ارائه مدل علّی سوگیری به مواد مخدر در دانشآموزان بر اساس افت تحصیلی و بیشفعالی و کاستی توجه با نقش میانجیگری لذت جویی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 408-417]
-
مقدس، موسی
ارائه مدلی برای ارتقاء رهبری مثبتگرا در بین مدیران مدارس [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 107-116]
-
منطق، عبدالوحید
ارائه الگوی کیفیت برنامه درسی در دوره متوسطه (اول) شهر شیراز با تأکید بر رویکرد مجازی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 191-204]
-
منظری توکلی، رضا
اثربخشی آموزش مبانی تئوری انتخاب بر اشتیاق به مدرسه و سرسختی روانشناختی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
مهدوی نسب، یوسف
شناسایی بسترها و موانع سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان [دوره 9، شماره 2، 1402]
-
مهدوی نسب برفه، زهرا
اثربخشی آموزش مبانی تئوری انتخاب بر اشتیاق به مدرسه و سرسختی روانشناختی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]
-
مهدیان، حسین
مقایسه اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی و تحلیل رفتار متقابل بر مشکلات بینشخصی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 345-355]
-
مهدیان، حسین
مقایسه اثربخشی آموزش تصویرسازی ذهنی- دستوری و تحمل بلاتکلیفی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-402]
-
مهدی نژاد گرجی، گلین
اثربخشی درمان شناختی رفتاری کوتاهمدت بر پرخاشگری در نوجوانان پسر مبتلا به اعتیاد به بازی PUBG [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
-
مهوش، مریم
مقایسه اثربخشی آموزش تصویرسازی ذهنی- دستوری و تحمل بلاتکلیفی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-402]
-
موسوی، رباب
طراحی الگوی ساختار سازمانی مبتنی بر شاخصهای بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 287-302]
-
میدانی، محمود
مطالعه نیازهای آموزشی مدیران مدارس ابتدایی البرز بر اساس شایستگیهای حرفهای [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 277-286]
-
میرابراهیمی، سید علی
عوامل فردی و خانوادگیِ وندالیسم در دانش آموزان نوجوان با استفاده از مدل رگرسیون چندگانه (مطالعۀ موردی: دانش آموزان 12 تا 17ساله) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
ن
-
نادی خوراسگانی، محمدعلی
ارائه و اعتبارسنجی مدل پیشگیری از اهمال کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 295-310]
-
ناصری، بهاره
تبیین عوامل موثر بر استقرار شهر دانش بنیان در مناطق کمتر توسعه یافته ( مورد مطالعه : شهر زاهدان ) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 333-348]
-
ناظم، فتاح
ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر کارآفرینی در دوره متوسطه دوم (مطالعه موردی: مدارس متوسط دوم استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
ناظم، فتاح
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی بر اساس رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در دانشگاه های دولتی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 383-391]
-
نامی، کلثوم
طراحی و اعتباریابی مدل استقرار مدرسه صالح [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 113-124]
-
نجف زاده، محمد رحیم
ارائه الگوی تصمیمگیری اخلاقی بر اساس ارزشهای اجتماعی (مورد مطالعه دبیران تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 91-98]
-
نجفی، معصومه
طراحی الگو و اعتبارسنجی سواد اطلاعاتی در برنامهدرسی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 403-412]
-
نصیری کرباسدهی، زهرا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی، تابآوری و تنظیم هیجان در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 413-423]
-
نعمتی، محدثه
ارائه مدل اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری خودگردان و سبکهای تربیتی والدین با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 313-324]
-
نور رحمانی، محمد
ارائه مدلی برای ارتقاء رهبری مثبتگرا در بین مدیران مدارس [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 107-116]
-
نیازآذری، کیومرث
ارائه الگوی پارادایمی پذیرش رایانش ابری در مؤسسات آموزشی با بسط نظریه آمادگی فناوری با رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 27-36]
-
نیرومند، علیرضا
طراحی الگوی راهبردهای یادگیری: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
-
نیک محمدی، زیبا
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی هیوتاگوژیکی دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 375-386]
و
-
والا، رضا
ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر کارآفرینی در دوره متوسطه دوم (مطالعه موردی: مدارس متوسط دوم استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
وکیلی، نجمه
مدلیابی عزتنفس و تمایزیافتگی با میانجیگری مسئولیتپذیری بر مطلقگرایی به منظور آسیبشناسی فرهنگی تربیتی نوجوانان [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 197-206]
ی
-
یارعلی، کمال الدین
واکاوی عناصر برنامهدرسی تدریس کارآفرینانه در حوزه علوم انسانی آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 2، 1402، صفحه 445-454]
-
یعقوبی، علی
عوامل فردی و خانوادگیِ وندالیسم در دانش آموزان نوجوان با استفاده از مدل رگرسیون چندگانه (مطالعۀ موردی: دانش آموزان 12 تا 17ساله) [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
-
یمینی، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش تصویرسازی ذهنی- دستوری و تحمل بلاتکلیفی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1402، صفحه 392-402]